چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
کد خبر: 1184014
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
نشست صمیمی مدیرکل بنیاد مازندران با جانبازان نخاعی

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار با جانبازان نخاعی، مسائل و مشکلاتشان را مورد بررسی و جهت رسیدگی مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سعید کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور ارج نهادن به رشادتها و از خودگذشتگی حماسه آفرینان عرصه هشت سال دفاع مقدس و پیگیری مشکلات این اسطوره های ایستادگی با حضور در مرکز امام علی (ع) با جانبازان سرافراز نخاعی دیدار کرد.

سعید کهن سال با تأکید بر دیدار اقشار جامعه با جانبازان نخاعی در مرکز امام علی(ع) ساری، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا یاد و خاطره کسانی که در دفاع از ارزشها و آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی پاسداری کردند و جسم و جان عزیزشان را در این راه مقدس فدا کردند، گرامی بداریم، جانبازان نخاعی شهیدان زنده ای هستند که میتوانند رخدادها و صحنه های حماسه و ایثار رزمندگان در دوران جنگ را برای نسل امروزی بازخوانی و تبیین کنند.

وی مسائل و موضوعات مطرح شده توسط جانبازان سرافراز نخاعی در بحث درمان و ... مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ادامه در شهرستان قائمشهر با خانواده شهید مولایی، جانباز اولادزاد، بانوی جانباز زبیده قاسمی و خانواده همکار متوفی حسین اولادزاد دیدار و ضمن دلجویی، از این عزیزان قدرشناسی و تکریم به عمل آورد.

در این دیدار میرصادقی معاون بهداشت و درمان، پورخیر رئیس مرکز امام علی (ع) و شاکری رئیس بازرسی بنیاد استان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha